Che cumanda l'è la Kim Bernasconi-Nagel: ingegner HES cul diploma in Energy management.
L'ha g'ha püssee da quindas ann da esperienza na la ricerca e na l'industria di panei sular. Espert riconosü CECE®. In ses ann a la ISAAC-SUPSI l'ha tirà in pee e l'ha purtà innanz ul centro svizzar che al dà tücc i istrüzion par mett denta ul sular in di stabil: la gh'è staia adrè da sübitsora a una sfilza da prugett da ricerca sia svizzar che internaziunai e anca a tütt quell che và a brascett cunt ul cuncett dal sular in Tesin e in Svizzera.
L'ha lavuraa in da l'industria privada (la 3S Photovoltaics-Meyer Burger da Thun, una fabrica svizzera da panei cristalin, e la Flexcell, una start-up da la Università da Neuchâtel, specializada in panei cui celul multu fin) par studià da bel e növ e pö pruvà in pratica sia la part mecanica sia quela eletrigha di panei fai aposta par tecc pian, a falda e par fasciad.
L'ha verdü in Tesin la Greenkey Sagl par cascià l'idea da impiant sular da alta qualità sul pian da la tecnica e da l'estetica. Al bisögn la lavura insema a di artigian da l'edilizia, fidaa par ogni bisögn.